Tänäkin kesänä tanssimme kerran kuussa sunnuntaisin päivätanssien merkeissä!
Näiden osalta kesän aloittaa sunnuntaina 14.6. komiat Pekkaniskan pojat
Nyt ollaan sydämen asialla ja teemana onkin Sydäntanssit